Kræmmermarked 6.-7. maj
Hej alle

Vi har fået mulighed for at stå for billetsalg til kræmmermarkede den 6.-8. maj 2022.

Husk at det er for forældre på alle konkurrence hold A-B-C og D ingen børn må deltage.

Meld til så mange vagter som muligt, man kan godt melde sig til en hel dag. Vi skal nok gøre vores bedste til at så mange som muligt får en vagt.

Tider er ca. tider.

Fredag ca.12.30- ca.22
Lørdag ca.8.30-ca.22
Søndag ca.8.30-ca.19

Der vil også være nogen der skal møde senere. Sidste år var det hyggeligt og til tider masser at lave. Vi skal selv medbringe madpakke og drikkelse til dagen.
Hvis der er mange der melder sig, så vil det være muligt at dele dagen, skriv i note feltet. Vi skal huske at det er arbejde vi har meldt os til, så det forventes at vi møder op, når vi har tilmeldt os.

Sluttidspunkter afhænger af vejret.

Der skal bruges 14 personer hver dag over 18 år, man skal kunne stå op hele dagen og være klar til at snakke med alle typer af mennesker.
Klubben vil modtage 90 kr i timen pr. mand, hvor af 80 % går på sponserkonto og de sidste 20 % går til k-udvalget og de aktiviteter de laver.
Ved spørgsmål dorthenyegaard@gmail.com

K-udvalget

Via Louis Isaksen og Dorthe Nyegaard
08.04.2022