Anskaffelser til Julebod

Kære forældre og svømmere

Vi har fået en julebod på Stændertorvets Julemarkede hvor vi vil være de eneste der sælger æbleskiver, gløgg, varm kakao og kaffe. Her er det planen at vi vil være 2 weekender i løbet af julen.
For at kunne lave noget til at sælge i boden og holde det varmt i løbet af den tid vi er tilsted, så er der nogen ting vi skal bruge som vi håber at kunne låne et eller andet sted fra.

Her er det muligt at byde ind, hvis man kan skaffe nogen af tingende.

Det er lavet sådanne med dette event at hvis det giver overskud, så vil alle svømmer(deres forældre) der har deltaget få del i overskuddet. Det halve af overskuddet går til svømmeklubben og den anden halvdel går til svømme kontonen, som så kan bruges til at betale træningslejr, stævner osv.

Fra K-udvalgets side vil vi ønske er et rigtig godt salg J

K-udvalget

Louise Isaksen

11.11.2018