REMA 1000 AquaCamp sommerferie uge 31

En sjov, våd uge i skolernes sommerferie

Uge 31 står i svømningens tegn, når Roskilde Svømning afholder REMA 1000 AquaCamp. AquaCamp er et tilbud til børn i alderen 7-12 år, som er glade for vand og vil tilbringe en uge sammen med andre vandglade børn.

AquaCamp-ugen består af en masse aktiviteter i vand – ca. 2 x 1.5 time i svømmehallen om dagen. I svømmehallen bliver der lavet forskellige sjove vandrelaterede aktiviteter og lege, som udfordrer børnene.

Du skal være vandtilvænnet for at kunne deltage - dvs. du skal kunne lide at få hovedet under vand.

Når vi ikke er i svømmehallen, laver vi aktiviteter og lege på plænen ved siden af svømmehallen eller måske i Handelsskolens sportshal lige ved siden af svømmehallen. Det kan være forskellige samarbejdsøvelser, stafetter, boldspil eller øvelser som kan indgå i den aktivitet, som senere skal foregå i svømmehallen.

Dagene kommer til at suse af sted, og det er trætte børn, der bliver hentet om eftermiddagen.

AquaCampen foregår mandag-fredag kl. 8.00-16.00. Børnene kan møde i tidsrummet kl. 8.00-9.00 ved svømmehallen, men skal være mødt senest kl. 9.00, når dagens program starter. Hver morgen bliver børnene modtaget af en flok unge instruktører, som er klar til sjov og leg.

Dagens program slutter kl. 15.00, og børnene kan hentes i tidsrummet kl. 15.00-16.00, ligeledes ved svømmehallen

Mad og Drikke:

Der vil være køletasker til opbevaring af medbragte madpakker, og Roskilde Svømning sørger for saftevand og frugt til børnene i samarbejde med Rema 1000 og Dansk Svømmeunion.

Huskeliste:

Svømmebriller, badetøj, to håndklæder, tøj og sko til fysisk aktivitet (inde og ude), madpakke og drikkedunk

Tilmelding:

Du behøver ikke være medlem af Roskilde Svømning for at kunne deltage i Campen du skal blot oprette en profil for at kunne tilmelde dig. Der er et begrænset antal pladser, så skynd dig at melde dig til. Tilmelding er bindende.

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive til os på: svoemmeskole@roskilde-svoemning.dk

28.07.2019
29.07.2019 kl. 08.00 - 02.08.2019 kl. 16.00