Rema1000 Aqua Camp 2021 Uge 31

Roskilde Svømning afholder Aqua Camp i uge 31 i sommerferien

Det bliver en sjov, våd og anderledes uge, som står i bevægelsens tegn.

AquaCamp er et tilbud til børn i alderen 7-12 år, som er glade for vand og vil tilbringe en uge sammen med andre vandglade børn.

AquaCamp-ugen består af en masse aktiviteter i vand – ca. 2 x 1.5 time i svømmehallen om dagen. I svømmehallen bliver der lavet forskellige sjove vandrelaterede aktiviteter og lege, som udfordrer børnene.

Du skal være vandtilvænnet for at kunne deltage - dvs. du skal kunne lide at få hovedet under vand.

Når vi ikke er i svømmehallen, laver vi aktiviteter og lege på plænen ved siden af svømmehallen eller i Handelsskolens sportshal lige ved siden af svømmehallen. Det kan være forskellige samarbejdsøvelser, stafetter, boldspil eller øvelser som kan indgå i den aktivitet, som senere skal foregå i svømmehallen.

Dagene kommer til at suse af sted, og det er trætte børn, der bliver hentet om eftermiddagen.

AquaCampen foregår mandag-fredag kl. 8.00-16.00. Børnene kan møde i tidsrummet kl. 8.00-9.00 ved Handelsskolens idrætshal, man skal være mødt senest kl. 9.00, hvor dagens program starter. Hver morgen bliver børnene modtaget af en flok unge instruktører, som er klar til sjov og leg.

Dagens program slutter kl. 15.00, og børnene kan hentes i tidsrummet kl. 15.00-16.00, ligeledes ved handelsskolens idrætshal.

Du behøver ikke være medlem af Roskilde Svømning for at kunne deltage i vores Camp, du skal blot oprette en profil for at kunne tilmelde dig. Der er et begrænset antal pladser, så skynd dig at melde dig til. Tilmeldingen er bindende.

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive til os på: Tilmeld@roskilde-svoemning.dk

Lasse Andersen

Konstitueret Svømmeskoleleder