Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet

Tilmelding til Generalforsamling

Torsdag den 25. juni 2020 kl 19:00

Afholdes udendørs på plænen bag Roskilde Handelsskole (ved Handelsskolens sportshal - medbring selv stol/tæppe.)

Foreløbig udmelding i forhold til forsamlingsregler indikerer mulighed for at samles mellem 30-50 udendørs efter den 7. juni - derfor er tilmelding til årets generalforsamlingen desværre nødvendig - der til meldes via klubmodul. I tilfældet der er for mange tilmeldte, i forhold til at overholde forsamlingsreglerne, kan det blive nødvendigt at udsætte endnu engang.

Officiel indkaldelse til generalforsamlingen findes på hjemmesiden, hvor dagsorden og indkomne forslag også præsenteres

Roskilde Svømning, Bestyrelsen
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist