Salg af til og fra kort tilmeldning 2020

Kære forældre og svømmere

Sponser gruppe har igen i år valgt at vi skal sælger til og fra kort, fra Danske Hospitals Klovne, her støtter vi en god sag og får lidt penge på sponser kontoen.

Ved at støtte Danske Hospitals Klovne med salg af ”til og fra kort” er vi med til at gøre livet lettere og sjovere for alle de børn der er indlagt på landets børneafdelinger. Hospitals klovnen møder barnet, når det er allermest sårbart. Hospitals klovnen ser det raske barn i det syge barn. Barnet får et pusterum fra sygdommen og får lov til at være barn –ligesom alle andre børn.

Hvad betyder det for os?

Vi tjener penge til vores klub og svømmer samtidig med, at vi støtter et godt formål. Alle børn/unge skal derfor sælge følgende:

10 pakker, med 5 ”til og fra julekort”  i hver fra Danske Hospitals Klovne – pakken koster 50 DKK pr. pakke.

Når man bestiller de første 10 pakker betaler man ved tilmelding, hvis man mener man vil sælge flere, så aftaler man betaling med Louise Isaksen 29115505.

Forening

Antal pr. barn

Salgspris DKK pr. enhed

Indtjening til svømmer DKK pr. solgt enhed

Danske Hospitals Klovne

20 - flere

50.00

20.00

Svømmeren kan altså med denne mængde indtjene 100 DKK til egen sponsorkonto som kan bruges til stævner, tøj eller træningslejre.

Jo flere I vælger at sælge jo flere penge kan I få ind på jeres sponsorkonto.

ALLE skal som minimum sælge 10 pakker. Har man to børn i K-afdelingen, skal man altså sælge 20 pakker fra Danske hospitals klovne pr. husstand.

Det er en god ide at gå ud og sælge med det samme, man får kortene. De må sælges fra den 1. oktober.

Hvordan?

Her under tilmelder I jer ved at vælge hvor mange I ønsker at sælge. Er det bare den obligatoriske mængde vælger I 10 stk. Pr. Barn og betaler med det samme for pakkerne.

Alle skal tilmelde sig, da det er en fælle indsats for at samle økonomiske midler sammen til vores svømmeklub som skal skabe nogle fantastiske rammer til vores børn.

Sponser gruppen

Louise Isaksen