Træningslejr efterårsferien, Rate 2
Kære A, B og C-hold.

Så er det blevet tid til anden rate.

Så er der godt nyt. Vi har fået en aftale i stand om træningslejr i efterårsferien (uge 42).
Lejren foregår i Hjørring, hvor der er mulighed for vand- og landtræning alle dage for alle tre hold.

Dette er forhåndstilmelding

Afrejse:
I rejser ud lørdag den 16. oktober 2021 (præcise detaljer meldes ud senere), med bus fra Maglegårdsbadet.

Hjemrejse:
I rejser hjem lørdag den 23. oktober 2020 (præcise detaljer meldes ud senere men forventes først på eftermiddagen), med bus fra Hjørring

Træningspas (vand og dryland):
14 x 2 timers træning i vand, samt dryland i sportshal og mulighed for fitness

Ophold og forplejning:
Alle deltagere dvs svømmere, trænere og holdledere skal bo ved sportscentret. Der serveres morgenmad, frokost, aftensmad. Dertil kommer kantsnack. På ankomstdagen får svømmerne snack og aftensmad. På afrejsedagen får svømmerne morgenmad og frokost.

Overnatning sker i flersengsrum og er inkl sengelinned

Holdledere på turen er:
Kommer senere

Betalinger:
På grund af COVID-19 har vi besluttet, at vi vil give et særligt tilskud til lejren, da vi gerne ser, at alle kan komme afsted. Ved 38 tilmeldte svømmere er der regnet en budgetpris inklusiv tilskud fra Roskilde Svømning:
Pris A- og B-hold: dkk 4440 (samtidig garanterer klubben en maksimal egenbetaling på dkr 4500,- ved færre tilmeldte)
Pris C-hold: dkk 3940 (samtidig garanterer klubben en maksimal egenbetaling på dkr 4000,- ved færre tilmeldte)
Holdangivelserne svarer til det hold, man svømmer på i sæson 2021-2022

Betalingen vil være opdelt i 3 rater.

Rate 1: dkr. 1.500, - (forhåndstilmelding og betaling SENEST 1. juni 2021)
Rate 2: dkr. 1500,- (der bliver sendt mail ud med link til rate 2 betalingen slut august/start september 2020)
Rate 3: dkr. Resterende betaling (der bliver sendt mail ud med link til rate 3 betalingen slut september/start oktober 2020)

I tilfælde af manglende opbakning til lejren forbeholder vi os ret at aflyse turen.

BEMÆRK:&nbspTilmelding er bindende, og det betyder at penge ikke tilbagebetales ved afbud.
Pakkeliste og andre praktiske detaljer vedrørende turen sendes ud når vi kommer lidt tættere på afrejsetidspunktet.
Vi håber på kæmpestor opbakning fra jer alle til turen og glæder os til at sparke sæson 2021-2022 i gang med en fantastisk tur til Hjørring

På vegne af Bestyrelsen i Roskilde Svømning
og trænerne Emil, Lasse og Kenneth