Salg af til- og frakort tilmeldning 2022

Kære forældre og svømmere

Sponsergruppen har igen i år valgt at vi skal sælge til- og frakort, fra Danske Hospitalsklovne.Vi støtter en god sag og får lidt penge på sponserkontoen. Alle svømmere skal minimum bestille 10 pakker som ikke kan returneres.
.
Ved at støtte Danske Hospitalsklovne med salg af ”til-og frakort” er vi med til at gøre livet lettere og sjovere for alle de børn der er indlagt på landets børneafdelinger. Hospitalsklovnen møder barnet, når det er allermest sårbart. Hospitalsklovnen ser det raske barn i det syge barn. Barnet får et pusterum fra sygdommen og får lov til at være barn –ligesom alle andre børn.

Hvad betyder det for os?
Vi tjener penge til vores klub og svømmerne samtidig med, at vi støtter et godt formål. Alle børn/unge skal derfor sælge følgende:

10 pakker af  5 styk  ”til- og frakort” pr. svømmer – pakken koster 50 DKK pr. styk

Når man bestiller de første 10 pakker betaler man ved tilmelding, hvis man mener man vil sælge flere, så aftaler man betaling med Anja Lind 2618 8374.

Sælger man kun de 10 obligatoriske pakker modtager svømmeren 100,- på sin sponsorkonto.

Sælger man flere 20 pakker modtager svømmeren i alt kr. 400,- på sin sponsorkonto

Sælger man flere 30 pakker modtager svømmeren i alt kr. 600,- på sin sponsorkonto

Sælger man flere 40 pakker modtager svømmeren i alt kr. 800,- på sin sponsorkonto

Sælger man flere 50 pakker modtager svømmeren i alt kr. 1000,- på sin sponsorkonto

Kan man sælge flere end 50 pakker, kontakter Anja Lind (se nedenfor)

Bemærk bestilte kort tages ikke retur.

Jo flere I vælger at sælge jo flere penge kan I få ind på jeres sponsorkonto.
ALLE skal som minimum sælge 10 pakker. Har man to børn i K-afdelingen, skal man altså sælge 20 pakker fra Danske hospitalsklovne pr. husstand.
Det er en god ide at gå ud og sælge med det samme, man får kortene. De må sælges fra den 1. oktober.

Hvordan?

Herunder tilmelder man sig ved at vælge hvor mange pakker man ønsker at sælge. Er det bare den obligatoriske mængde vælger man 10 stk. pr. barn (kr. 500,-) og betaler med det samme for pakkerne.

Bestilles flere end de obligatoriske 10 pakker, afregnes disse efter salget på MobilePay 863437. Skriv Klovnekort+svømmerens navn, hold  og antal kort i kommentarfeltet. Tag et screenshot af overførslen og send det til Anja Lind 2618 8374

Alle skal tilmelde sig, da det er en fælles indsats for at samle økonomiske midler sammen til vores svømmeklub som skal skabe nogle fantastiske rammer til vores børn.

Sponsergruppen

Louise Isaksen og Anja Lind