Mor/far barn
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Alder 2-5 år ( se nøjagtig alder under hvert hold )

Et hold, som bl.a. er en fortsættelse af babysvømning, hvor barn og forælder (eller bedsteforælder) sammen finder glæde ved at være i vandet. I kan dog sagtens være med selv om I  ikke før har gået til svømning.

Vi tilbyder struktureret undervisning af vores uddannet instruktør til dig og dit barn.

Vi synger, leger, dykker og har det rart sammen i vandet, Vi lærer barnet, hvordan det ved egen hjælp  kan skabe fremdrift og opdrift i vandet. Der skal altid være en ledsager med i vandet sammen med barnet.

Barnet skal anvende badeble og happy nappy, hvis ikke det er renligt.

Velkommen til leg, læring og fællesskab

obs: får i tilbudt en venteplads må ikke bytte plads selv. Alt skal gå igennem tilmeld@roskilde-svoemning.dk

Roskilde Svømning forbeholder sig retten til at nedlægge holdet, hvis der ikke er tilstrækkeligt antal medlemmer tilmeldt

Ca. alder ved sæson start i september 2-3 år. Barnet skal i vandet med en ledsager under hele undervisningen.

Er barnet ikke renligt skal der anvendes Happy Nappy/ badebuks

Startdato