A6-cup Jyllinge

Planetvej 35
4040 Jyllinge

4-5 maj 2024

Der er mulighed for at deltage i et kortbanestævne i Jyllinge, ganske tæt på Roskilde. Det er ikke et stævne, som ligger i årsplanen, og derfor skal invitationen betragtes som et ekstra tilbud til dem, der har lyst. Der vil som udgangspunkt ikke være træner-coaching ved stævnet.

Lørdag og Søndag

Kl. 07.30 Adgang til omklædning og indsvømning

Kl. 08.00 Officialmøde

Kl. 09.00 Stævnestart

I tilmeldingen under noter skriver du, hvilke løb du ønsker at svømme!

Officials –Vi skal bruge 3 officials hver dag - minimum modul 2

Kørsel – Kørsel sørger hver enkel svømmer selv for, men det kan anbefales at tage fat i dine svømmevenner og se om I ikke kunne være et par stykker der kørte sammen. Alternativt lav et opslag på facebook, og hør om der er nogen der skal med ??

Mad – husk en god stor madpakke og lidt snacks/frugt. Da vi er afsted en del timer, er det vigtigt at dine energidepoter holdes fyldte, så sørg for at der hele tiden er noget at spise. HUSK EN DRIKKEDUNK – så du ikke løber tør for vand.

Tøj – Husk flere par stykker badetøj (enten konkurrencedragter eller badedragter), da det kan være en kold fornøjelse at skulle gå rundt i en våd badedragt en hel dag. Tag derudover 2 håndklæder med. Du skal have t-shirt, shorts, sko og sokker med så du ikke går rundt og fryser mellem dine løb. Husk klubtøj

Vi glæder os til at se dig til stævnet

/Trænere og holdleder

04.05.2024 kl. 08.00 - 05.05.2024 kl. 16.00