Morgenmad for C-holdet

Vi kan se, at der heldigvis er mange deltagere til Hjemmestævnet på lørdag. Efter stævnet håber vi, at mange også gerne vil deltage i fælles morgenmad i klubhuset, og for at sikre, at vi har en passende mængde mad/drikke, vil vi helst have en god idé om antallet af deltagere til morgenmaden.

De svømmere, vi kan se, der lige nu er tilmeldt stævnet, og som vi gerne vil have afklaret deltagelse i morgenmad er:

Christoffer Bo Andersen
Cornelis Colmorten
Daniels Borre Skyt
Frederik Østerlund
Frederikke Olsen
Johanne Lund Bro
Morten Wulf Hemmingsen
Nicolas Christiansen
Valdemar Granic
Victor Lange
William Ammitzbøll

(andre svømmere er forhåndtilmeldte, da de var tilmeldt den aflyste morgenmad den 14. april)

Hej C-hold

Vi håber, der er rigtig mange,  der har tid og lyst komme til morgenmad, lørdag den 5. maj efter ministævnet (Hjemmestævne) i Maglegårdsbadet.

Tanken er, at svømmere og forældre mødes til fælles hygge og let brunch/morgenmad efter stævnet.

De svømmere, der var tilmeldt det aflyste morgenmadsarrangement den 14. april (da Maglegårdsbadet var lukket) er "forhåndstilmeldte" og skal derfor ikke tilmelde sig dette event.

Vi glæder os til at se så mange som muligt.

Hilsen Trænerne og Holdlederne
01.05.2018