Salg af til og fra kort tilmeldning

Kære forældre og svømmere

Det kan være dyrt at være svømmer og derfor afholder vi normalt sponsorsvøm én gang om året, hvor svømmeren har mulighed for at samle penge ind dels til klubben og dels til svømmerens egen sponsorkonto.

Da det desværre ikke har været muligt at afholde sponsorsvøm i 2018 har vi I k-udvalget valgt at samle penge ind på en anden måde hvor vi samtidig støtter et godt formål. Og her har vi brug for jeres hjælp.

Hvem er valgt?

Vi har valgt at støtte Danske Hospitals Klovne.

Ved at støtte Danske Hospitals Klovne med salg af ”til og fra kort” er vi med til at gøre livet lettere og sjovere for alle de børn der er indlagt på landets børneafdelinger. Hospitalsklovnen møder barnet, når det er allermest sårbart. Hospitalsklovnen ser det raske barn i det syge barn. Barnet får et pusterum fra sygdommen og får lov til at være barn –ligesom alle andre børn.

Hvad betyder det for os?

Vi tjener penge til vores klub og svømmer samtidig med, at vi støtter et godt formål. Hver barn skal derfor sælge følgende:

10 pakker ”til og fra julekort” fra Danske Hospitals Klovne – pakken koster 50 DKK pr. stk.

Forening

Antal pr. barn

Salgspris DKK pr. enhed

Indtjening til klubben DKK pr. solgt enhed

Indtjening til svømmer DKK pr. solgt enhed

Danske Hospitals Klovne

Vi har denne gang valgt at dele indtjeningen 50/50 mellem klubben og svømmeren.

Svømmeren kan altså med denne mængde indtjene 100 DKK til egen sponsorkonto som kan bruges til stævner, tøj eller træningslejre.

Jo flere I vælger at sælge jo flere penge kan I få ind på jeres sponsorkonto.

Ovestående er det ALLE som minimum skal sælge. Har man to børn i K-afdelingen, skal man altså sælge 20 pakker fra Danske hospitals klovne pr. husstand.

Hvornår?

Trænerne synes dette er en super god ide, og derfor skal alle svømmerene efter træning

Lørdag d. 3/11 og

Lørdag d. 17/11

Op på gågaden i Roskilde og sælge ”til og fra kort”.

I må dog gerne gå i gang allerede når I får udleveret tingene.

Der vil være mulighed for mobilepay, så det er lettere for kunderne at betale. Alt dette får I også mere at vide om når vi kommer ud og giver jer jeres andele.

Hvordan?

Her under tilmelder I jer ved at skrive hvor mange I ønsker at sælge. Er det bare den obligatoriske mængde skiver I 10 stk. Pr. Barn

Alle skal tilmelde sig, da det er en fælle indsats for at samle økonomiske midler sammen til vores svømmeklub som skal skabe nogle fantastiske rammer til vores børn.

Fra K-udvalgets side vil vi ønske er et rigtig godt salg J

K-udvalget

Louise Isaksen

14.11.2018