Julemarked 2021
Hej Alle
Nu er det tid til at tilmelde sig arbejde på Julemarkeder i København, vi har før deltaget og det er rigtig hyggeligt, så kom og være med til nogle sjove, hyggelige og arbejdsomme dage.
/cms/../cms/clubroskildesvoemning/ClubImages/julemarkede.JPG
Det er forventede at
alle svømmer har en forælder til at deltage mindst 1 dag.&nbspMan kan melde til
alle de dage man har lyst til og mulighed for. Det er vigtigt at skrive navnet
på den som deltager på de dage man kan. Det er vigtigt at huske, at når man
først er tilmeldt, så kan det ikke trækkes tilbage, da man kommer til at indgå
som en del af en vagtplan, hvor man er på arbejde, på samme vilkår som de andre
ansatte i boderne.
Tilmeldingsfrist 3. september.
Det kommer til at forgå på Højbro Plads eller Kongens Nytorv i København, vagtplanen vil fortælle, hvor man skal arbejde og det præcise tidspunkt. Der vil være salg af varme og kolde drikkevarer og muligvis brugskunst ect.
Betingelser:
1. Man skal være min. 18 år.
2. Være vant til at stå op i mange timer og tager fat på opvask samt lave service til kunder.
3. Møde til den aftalte tid.
4. Det er vigtigt at være vild med Julen og dens musik.
5. Klar på skiftende temperaturer, vejr og vind (der er ikke varme i julehusene).
6. Serviceminded der er mange turister, så tale og forstå Engelsk, er der også brug for.
Man vil skulle have uniform på, som består af enten rød eller grøn sweater+forklæde+nissehue, som vil blive udleveret og skal levers tilbage efter hver vagt. (husk selv varmt tøj til at have inden under)
Ved hver vagt vil der stå min. 2 julehjælper og max 9-10 stk. (Det vil være forskelligt fra de enkle dage)
Rygning og telefoni foregår i pausen (1/2 timens pause betalt ca. pr 6 timer), vi er på arbejde.
Der vil blive givet 90 kr pr time (70 % til svømmeren og 30 % til k-udvalget), der arbejdes for Magic Entertainment.
Vagter vil kunne gå fra ca. 9.00 og der lukkes senest kl. 23.00 (Disse tider vil afhængig af vejret + antal besøgende), mødetid vil stå i den vagtplan der kommer ud. Der er åben fra d. 12. november til d. 22. december.
Ved tilmelding kan man tilmelde sig weekender og klokkeslag fra og til helst hele dage. Det vil være muligt i et tomt felt at skive hvis man kan en hverdag også.
Hilsen Sponsor gruppen.
Spørgsmål til Louise Isaksen 29115505 eller Dorthe Nyegaard 20655494
12.10.2021
12.11.2021 kl. 09.00 - 22.12.2021 kl. 23.00