Babysvømning
Alder: 3 måneder til 3 år (se alder på de enkelte hold, og det er den alder, der er gældende ved sæsonstart i september)

Forudsætninger:
Dit barn skal være almindelig sundt. Snak eventuelt med jeres sundhedsplejeske om jeres barn er klar til at komme i svømmehal.

Barnet skal benytte happy nappy / jammers.

Formål:
 At dit barn blive trygt i vand og kan komme til kanten og op selv.

Vi bruger sæsonen på at lege lære og plaske i bassinet. Den lille baby, introduceres til både ryg og maveøvelser. Det større barn til selvlivredning, flydeteknikker og bevægelse med fremdrift over og under vandet. Vi  dykker, synger fagtesange og giver store smil. Det er en skøn måde at være sammen med dit barn på, med en masse stimuli fra vandets bevægelser.  Øvelser og sværhedsgrader justeres efter niveau og alder.

obs: får i tilbudt en venteplads¨, eller vil i blot skiftet hold til et uden så mange deltahgere, må ikke bytte plads selv. Alt skal gå igennem tilmeld@roskilde-svoemning.dk

Alder ved sæsonstart 12-18 måneder

En skøn måde at være sammen med dit barn på. Eller måske en bedsteforældre. Vores undervisning  foregår struktureret med  uddannende instruktører som gør alt for, at lære dig og dit barn glæden ved vand. Med masser af stimuli i form af sange, fakter, dyk og lege i vandoverfladen og under vandet, bliver barnet udfordret ud fra det niveau det har.

Der skal altid være en ledsager med i vandet.

Barnet skal anvende Happy Nappy  i undervisningen.

02.09.2023
18.05.2024