Klubmodul henter siden
A-holds træningslejr februar 2024, 1 rate
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære alle

I dialog med Lasse og Claus er det besluttet, at A-holdet igen i 2024 skal have den gode oplevelse og træning på udlandslejr i skolernes vinterferie (uge 8)

Træningslejren i februar 2024 går til Club La Santa på Lanzarote.
Rejsen er fra fredag den 16 februar  til fredag den 23 februar.

Der trænes i opvarmet pool, 50 m bassin og desuden skal der foregå andre aktiviteter.
Club La Santa er et resort, hvor der findes to "olympiske pools" samt diverse sportsanlæg.

Da der er stor rift om flypladser og lejligheder, er vi allerede på nuværende tidspunkt nød til at bede om bindende tilmelding for at kunne booke.

Info
Der flyves fra Københavns Lufthavn, og der er bustransfer til/fra lufthavn til Club La Santa.
Alle svømmere vil blive indlogeret i lejligheder med plads til 3 svømmere, - den endelige udgift til turen vil derfor afhænge af, hvordan vi er i stand til at fylde lejlighederne, men niveauet er 10.000-12.000 dkk per svømmer.
Alle måltider indtages på restauranten Atlantico (buffet-restaurant)

Der arbejdes i Sponsorgruppen på at en efterårsaktivitet vil blive tildelt A-holdet (og forældre) med henblik på at kunne nedbringe prisen.

mvh
Trænerne og Aktivitetsgruppen