småbørn med ledsager
Børn fra 4 år med ledsager | 1023

Alder 2-5 år ( se nøjagtig alder under hvert hold )

Velkommen til Muslingerne

Et hold, som bl.a. er en fortsættelse af babysvømning, hvor barn og forælder (eller bedsteforælder) sammen finder glæde ved at være i vandet. I kan dog sagtens være med selv om I  ikke før har gået til svømning.

Vi tilbyder struktureret undervisning af vores uddannet instruktør til dig og dit barn.

Vi synger, leger, dykker og har det rart sammen i vandet, Vi lærer barnet, hvordan det ved egen hjælp  kan skabe fremdrift og opdrift i vandet. Der skal altid være en ledsager med i vandet sammen med barnet.

Barnet skal anvende badeble og happy nappy, hvis ikke det er renligt.

Velkommen til leg, læring og fællesskab

obs: får i tilbudt en venteplads må ikke bytte plads selv. Alt skal gå igennem tilmeld@roskilde-svoemning.dk

Ca. alder ved sæson start i september,  ca. 4 år

Vi tilbyder struktureret undervisning af uddannet instruktør til dig og dit barn.  Vi Synger, dykker, leger og har det rart sammen i vandet. Vi lærer barnet, hvordan det ved egen hjælp kan skabe fremdrift og opdrift i vandet. Der skal altid være en ledsager med i vandet sammen med barnet. Barnet skal anvende badeble i undervisningen.

02.09.2024
26.05.2025