Gratis voksentræning i Roskilde Svømning
I uge 4 er der SWIM WEEK i svømmeklubber overalt i landet, og derfor vil vi i Roskilde svømning gerne invitere voksne til gratis træning i flere af vores undervisningshaller hele ugen.
Vi vil gerne motivere flere voksne til at komme i svømmehallen og bevæge sig via leg, læring og fællesskab.
Bliv en bedre svømmer
Er det længe siden, du sidst har fået finpudset dine svømmefærdigheder, har du nu chancen for at få styr på teknikken, og er du nybegynder, kan du sammen med andre voksne lære at svømme og blive tryg ved vandet.
”På klubbens crawl-hold/ teknik hold lærer deltagerne den helt rigtige teknik, får lagt nogle uvaner fra sig og får lært at bruge deres kræfter rigtigt”. Andreas og Morten står klar til at hjælpe dig.
Det er aldrig for sent at lære at svømme
”Det er ikke alle, der har fået lært at svømme som børn, men det er aldrig for sent. På klubbens hold for voksne nybegyndere vænner vi os langsomt til at være i vandet og lærer nogle helt grundlæggende svømmefærdigheder. Målet er at de voksne bliver trygge ved vandet og selvfølgelig lærer at svømme,” Asbjørn, Emil, Daniel, Kirstine og Julia står klar til at hjælpe dig i vandet
.
Aqua Fitness – hvad er det?
”Når vi bevæger os i vand, giver vandet os modstand. Men selvom vandet skaber modstand, ophæver det samtidig næsten tyngdekraften, så vi oplever en helt anden frihed og bevægelighed i vand, end vi gør på land. Derfor er Aqua Fitness velegnet som træningsform for alle – uanset alder og fysisk form,” Aqua Fitness udnytter modstanden i vandet, så træningen bliver så effektiv som overhovedet muligt – uden at overbelaste leddene. kom og mød Kirstine og Daniel -de står klar med god musik og tempofyldt undervisning.
Kom og vær med
Tirsdag d. 23/1 i Sct Jørgensbadet Voksen VANDTILVÆNNING kl. 20-20.30
Tirsdag d. 23/1 i Sct Jørgensbadet  AQUAFITNESS kl. 19.30-20
Tirsdag d. 23/1 i Roskildebadets 25 m.  VOKSEN BEGYNDER kl. 20-20.30