Frivillige K-forældre

Kære K-forældre

Tusind tak for jeres opbakning til sponsoraktiviteterne i de seneste uger.

Det er skønt at tage på træningslejr med svømmerne, at være med dem til diverse stævner og efterfølgende læse om resultaterne, men også at hygge med dem til sociale arrangementer – alt sammen noget der koster en del penge for jer, og derfor er det fantastisk, når en del af udgifterne kan blive dækket af sponsorpenge.

MEN planlægning af træningslejre, interne stævner med og uden eksterne deltagere, tilmelding til officialkurser, fordeling af officialsvagter til interne og eksterne stævner, planlægning af sociale arrangementer såsom opstartsweekend, kommunikation om Roskilde Svømning og planlægning af sponsoraktiviteter er et stort arbejde, som vi har brug for hjælp til af frivillige K-forældre.

De frivillige opgaver er blevet inddelt i 5 grupper, som er blevet beskrevet mere detaljeret i nedenstående links.

Aktivitetsgruppen /cms/../cms/clubroskildesvoemning/ClubImages/Aktivitetsgruppe.pdf

Stævnegruppen /cms/../cms/clubroskildesvoemning/ClubImages/Staevnegruppe.pdf

Kommunikationsgruppen: /cms/../cms/clubroskildesvoemning/ClubImages/Kommunikationsudvalget.pdf

Social-kulturgruppen /cms/../cms/clubroskildesvoemning/ClubImages/Social-kulturgruppe.pdf

Sponsorgruppen /cms/../cms/clubroskildesvoemning/ClubImages/Sponsorudvalg.pdf

Vi vil vi bede dig om hurtigst muligt at give os en tilbagemelding på om du gerne vil hjælpe med nogle af ovenstående opgaver. Og til jer, der allerede har tilmeldt jer - tusind tak for det.

Bestyrelsen og K-Trænerne
10.10.2021
01.09.2021 kl. 00.00 - 31.08.2022 kl. 23.55
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'